Vintage dress di pasar malam...

Biasanya bila aku pergi ke pasar malam....aku tak pernah singgah di gerai bundle, entah macamana..tiba-tiba tergerak hati nak tengok ......gerai bundle ni banyak jual pakaian wanita....belek punya belek...banyak benda menarik yang aku jumpa.....seronoknya....corak fabrik memang best jika minat retro atau vintage design...tapi, tak semua pakaian tu nampak cantik tetapi jika recyle untuk hasilkan bahan lain memang best.........harganya murah sangat222......nak tahu harganya?????RM5.00....percaya tak??? Aku pun terkejut....






Dress yang aku beli.....memang cantik(pandangan mata akulah), belum pernah dipakai lagi...(orang yang menjual bagitahu...tak tahulah betul atau tidak) cuma butang aje tak ada...... sayangnya saiz S..... tapi sebab cantik sangat aku beli juga.....mungkin boleh bagi kat anak saudara aku.....

1 comments:

d u r a said...

wahh rm5 saje. cantik pulak tu.memang berbaloi-baloi...

Post a Comment