Burung Hantu



suka sangat dengan bentuk burung hantu ni....dari http://kwoozy.blogspot.com/....cute sangat...tapi dia tak ada ajar macamana nak buat so....dengan kreativiti sendiri aku pun mula membuatnya ......memandangkan bahan jahitan yang aku tempah tak sampai lagi....aku guna aje bahan yang ada di bengkel aku....(hehehe...aku ada bengkel....sebenarnya bilik tingkat bawah....)



cubaan pertama buat Si Loop(si kuning.....nama yang diberi oleh Lissa)...kurang comel dan tak boleh nak berdiri sendiri.....fikir punya fikir....aku cuba pulak buat yang kedua ......namanya "purple" diberi nama oleh lissa jugak...kali ini ada tapak.....still tak berapa cantik....susah jugak untuk amatur macam aku ni.......



Perhatikan sebelah kanan.......bentuknya tak sama....kesian purple.....sedih muka dia sebab tak sempurna......


boleh berdiri dengan sendirinya....tapi aku masih tak puas hati kerana bentuknya yang tak berapa comel........balik pada komp. cari lagi idea...mana lah tahu kalu ada blogger lain yang buat burung hantu ......macam-macam bentuk yang aku jumpa...semuanya cute222.......aku ada jumpa satu blog yang ajar dan siap bagi pattern free lagi...thank you Lolly.....tapi bentuk burung hantunya lain sikit......so kenalah tunggu.....................sesiapa yang berminat bolehlah check http://www.lollychops.com/



Happynya anak aku dengan toys barunya.....mula-mula dia tak nak letak si tikus tu sama burung hantu sebab takut kena makan...hahaha.....nasib baik tak kena makan sebab burung hantu tu lagi kecik dari tikus.....(anak aku yang kata...)

1 comments:

nadia said...

comel la anak u dgn burung hantu tu skali hehehe

Post a Comment